زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

زهرا سادات گل زندگي ما

طلا دوستي

1392/12/15 11:59
نویسنده : زهره
224 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا گلم به شدت به طلا علاقه نشون مي ده

پريشب انگشترهاي مامانجان را دستش كرده البته دو تا انگشت را كرده توي انگشتر نیشخند و مرتب راه مي رفت در حالي كه دستهاش را جلو گرفته و مي خنده مي گه ديدي بغل

ديشب هم دستبند خودش را به همه نشون مي داد و مي گفت ببين

مامان جان مال دنيا ارزش نداره ابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 11:09
من شمارو لینک کردم واز شماخیلی خیلی ممنونم
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 12:36
چه خوش خیال است ... فاصله رامیگویم ! به خیالش ، تو را از من دور کرده ؛ نمیداند ، جای تو امن است ... اینجا میان قلبـــــــــــــــــم ممنون آرام جان
الین
25 تیر 93 16:46
مامانم میگه منم بچه بودم خیلی طلا دوست داشتم. الانم خیلی طلا دوست دارم